söndag, februari 03, 2008

Mitt första inlägg

Här tänkte jag berätta lite om vad jag gör och vad jag tycker om olika saker.

För bara för att jag är hund, betyder ju inte att jag inte kan ha åsikter eller så.

Måste få säga att jag älskar snön som kommit. Fast jag kommer ihåg första gången jag kom ut och det var alldeles vitt. Gissa om jag blev chockad. Dessutom var det lite skrämmande att det var nära nog luktlöst och kallt. Men jag bestämde mig för att det var ofarligt och sen har jag bara haft kul.

Vov vov till nästa gång

1 kommentar:

Susan sa...

Woff på dig Charlie! Himla kul att du bloggar. Du vet, jag får ingen egen blog, för matte tycker tydligen det räcker med en, så det jag tycker blir kraftigt censurerat. Hur övertalade du Leila att få en egen, vill jag veta. Jag tycker att din bild längts upp är fenomenalt fin. Har din matte gjort den? När, nu ska jag skynda mig och krafsa upp mattes täcke och lakan till en hög, innan hon hinner ta sängen. Man vill väl ligga bekvämt alltså. Woff på dig.
Buzz the Retriever